-Porque
uns nenos foron, nese aspecto, máis privilexiados que
outros, xa sexa porque se criaron en contextos con maior acceso aos
libros, con modelos lectores a man, con posibilidades de mercar libros ou de asistir a bibliotecas, ou con todo iso xunto. Se iso ou parte
diso está, cegase á escola xa cun certo bagaxe lector. Se iso non está, a construción lectora depende só da escola. Un
libro é quen de mover unha conciencia, nunca é un simple libro senón un libro potente, poderoso. Iso por una parte. Pola outra, volverse
lector é un camiño no que un potencial lector se encontra con outros
que xa son lectores, xeralmente con adultos que tenden unha mano ou s dúas mans, e ofrecen libros, bos libros, libros oportunos para os momentos que ese mozo ou moza está vivindo. É parte da
educación pública dun país. Daquela non penso en
activadores nin fomentadores, senón que penso en mestres lectores
capaces de crear condicións para que un rapaz ou unha raza se converta
tamén el en lector.
Ningún comentario:
Publicar un comentario