venres, 10 de xuño de 2022

Varios álbumes

Ao meu lado mil animais podes ser de Ana Meilán e Desirée Acevedo. Un libro, de tapas e páxinas duras, publicado por Entrenubesycuentos. Imaxinamos unha nai, un pai, e unha criatura que pode ser un moniño (subido ás súas costas), un canguro (que se esconde case dentro dela), un bufo (cando non dorme de noite), un preguiceiro (que boquexa), un cadeliño (agatuñando pola súa perna), un caracol (babándoo), un koala (suxeito ás súas cadeiras), un león (ruxindo), unha eiruga (seguindo os seus pasos), unha bolboreta (voando sobre a persoa adulta), unha mofeta (cando cheira), un gatiño (cando pasea fachendoso), unha hiena (con risa nerviosa), un crocodilo (que chora cando fica só)... e remata "ao meu lado, mil animais podes ser... pero o que máis me gusta é que sexas o meu pequeno bebé". Na contracapa pregunta "E ti, que animal queres ser?" Un libro moi recomendable.

 

No faiado de Cristina Corral con ilustracións de Leandro Lamas, publicado por Edicións Embora. Explícase: "Este libro naceu hai moito nun hospital, curiosamente no mesmo que eu nacín, mentres coidaba a convalecencia do home que eu máis quererei na miña vida, meu pai. Non sei se casual ou causalmente, este libro ve a luz no mesmo ano no que el nos deixou" As ilustracións de Lamas, coas cores e as figuras recoñecibles, acompañan un libro de pequenos poemas nos que cada cuarteta presenta palabras cunha presenza moi explícita dunha determinada letra que vai noutra cor, así percorremos o abecedario, do a ao z, pois todas elas andan polo faiado porque nel "Cada unha das estrofas do poemario describe obxectos nos que as letras do abecedario son protagonistas ."  

Ningún comentario:

Publicar un comentario